מדיניות משלוחים

  1. אספקה והובלת המוצרים
    1. אספקת המוצר ע”י האתר יעשה רק לאחר קבלת אישור תשלום מאת חברת האשראי. כלומר המוצר שולם, כמפורט לעיל, המוצר יסופק לכתובת שהמזמין הקליד ו/או מסר בעת ביצוע ההזמנה בטופס המקוון.
    2. האתר מתחייב לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ליעד המבוקש ויעשה כמיטב יכולתו כי המוצר יגיע במהירות.
    3. הנהלת האתר תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים במהירות ובתוך 10 ימי עסקים מיום קליטת ההזמנה ואישורה..
      זמני אספקת המוצרים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
    4. המשלוחים שיסופקו באמצעות חברת המשלוחים מטעם הנהלת האתר הינם בהתאם לתנאי חברת המשלוחים, אזורי החלוקה של חברת המשלוחים ובתאום מראש עם מקבל ההזמנה.
    5. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת המשלוח מכל סיבה שהיא. הנהלת האתר תודיע למזמין ותפעל למציאת פתרון חלופי אשר יענה לרצון שני הצדדים. במקרה ואינו ימצא פתרון החברה תפעל לבצעה ביטול לעסקה וזיכוי מלא של הלקוח.
    6. מועדי האספקה המצוינים באתר ולעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מן המלאי של האתר ו/או מן המלאי של הספק הרלוונטי.
    7. המשלוחים מבוצעים על ידי חברת שליחויות, באמצעותה תבוצע ההובלה של המוצרים תנאי חברת השליחויות  יחייבו את הלקוח.
    8. דמי המשלוח – בנוסף למחיר המוצרים שהוזמנו, יושת על המזמין תשלום של דמי משלוח, סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה בהתאם לדרך השילוח אותה בחר המזמין, אלא אם כן צויין אחרת.
    9. דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר. במכירה בתשלומים באמצעות בכרטיס אשראי. האתר רשאי לגבות את דמי המשלוח עם חיוב התשלום הראשון.
    10. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה של המוצרים אשר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות להלן:
      1. כח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור מלחמה, מבצע צבאי, מבצע חרום ו/או נזקי טבע ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר כגון שביתות והשבתות כלל משקיות ו/או אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה או הובלת מוצר.
      2. כל סיבה שאינה בשליטת האתר ו/או החברה.
      3. מסיבה הקשורה עם מבצע השליחות.
    11. במידה וחברת המשלוחים הגדירה אזור ו/או עיר מסוימת כאזור ו/או עיר חריג/ה. החברה תפעל במהירות האפשרית על מנת לעדכן את הלקוח ולזכות אותו בתוך שלושה ימי עסקים במלא הכסף.
    12. יעדים חריגים בהגדרת חברת המשלוחים רמה"ג. קרית שמונה. צפת. יישובי שומרון ואיו"ש. אילת. ערבה. מצפה רמון. ים המלח. בקעת הירדן. אזורים אלו הוגדרו על ידי חברת המשלוחים אזורים חריגים. על אזורים אלו תחול תוספת תשלום. יש לבחור בעמוד הקופה את אפשרות המשלוח המתאימה ביותר
    13. זמן עיבוד ההזמנה הינו 2 ימי עסקים.
    14. אספקת ההזמנה תבוצע עד לקומת קרקע לא סבלות וללא הרכבה.
    15. ביום האספקה או יום לפני כן, יישלח ללקוח מסרון עם טווח השעות הצפוי להגעת השליח. לקוחות מתבקשים לוודא כי יוכלו לקבל את המשלוח בטווח השעות שנשלח אליהם. במידה והלקוח אינו יכול לקבל את המשלוח בזמן שנמסר לו, עליו לעדכן מיידית את חברת המשלוחים עם קבלת ההודעה, וכן את שירות הלקוחות של האתר. אי מענה לשליח עשויי לגרור עיכובים או חיוב נוסף על ניסיון משלוח חוזר.

דילוג לתוכן